tisdag 17 januari 2012

Gör ett nytt försök!

Trot eller ej, jag har tröttnat lite på facebook, men har behov ändå att få dela med mig av vissa saker, så min gamla blogg ska jag damma av nu tänkte jag!

Ikväll börjar stora allvaret, jag ska börja TRÄNA igen och det känns så skönt att komma i ordning med livet. Jag fungerar bäst med regelbunden motion och bra mat som inte har blivit så bra sedan jag separerade 2009 eller 2010, kommer inte ens ihåg vilket år jag blev förnuftig och tog mig i kragen och började betämma över mitt egna liv. Jag har knappt lagat mat hemma och har jag lagat har det bara varit onyttigt, eller så har barnen fått lagat etersom jag inte mått så bra. Jobbade och stack raka vägen hem och blev liggandes i sängen utan ork eller motivation till något, en hemsk sommar 2011 har jag haft...men nu åter till verkligheten, är ju en väldigt bestämt och envis kvinna så det här ska gå bra. 2012 är mitt år och varenda minut ska tas tillvara på vare det är vila eller aktiviteter!

Så...imorgon kommer jag väl inte ur sängen pga träningsvärk, men då känner jag ju att jag lever i alla fall! Återkommer med rapport om hur träningspasset kändes och hur jag tog mig ur sängen! :)

Inga kommentarer: